נשיא בלארוס / נשיא בלארוס טען ששכירי חרב מטעם פוטין תכננו לחבל בבחירתו ... : היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7.

נשיא בלארוס / נשיא בלארוס טען ששכירי חרב מטעם פוטין תכננו לחבל בבחירתו ... : היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7.. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית:

הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית:

נשיא בלארוס: קורונה? אין נגיף - יש פסיכוזה | כאן
נשיא בלארוס: קורונה? אין נגיף - יש פסיכוזה | כאן from kanweb.blob.core.windows.net
נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו.

היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט.

נשיא בלארוס: "היהודים שולטים בכלי התקשורת" - Pars Today
נשיא בלארוס: "היהודים שולטים בכלי התקשורת" - Pars Today from media.parstoday.com
For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה:

במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: בתגובה השיב להם נשיא המדינה כי התחייב לעשות זאת בהמשך. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי.

ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים):

העם כבר לא מפחד מהשליט הבלתי מעורער של בלארוס - אירופה - הארץ
העם כבר לא מפחד מהשליט הבלתי מעורער של בלארוס - אירופה - הארץ from img.haarets.co.il
נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל.

נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו:

במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים.

המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו בלארוס. במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code